-.-.-.-.-.-.-.-.-

Namn:
Maria.

Smeknamn:
Mia./misus.

Född:1987

Bor:Hällevik

Flickvän/Pojkvän:Nej

Kär:Nej

Vänner:-

Bästa vän:-

Underbart:
Inget.

Jobbigt:Livet.

Skola:Ingen.

Klass:ingen pucko.

Trivs du i din klass o skola:fattar du trögt?

Favoritämnen:Hallåå

Värsta ämnet:Hallååååå


 Har du msn/icq:Ja, msn.

Har du webcam:Ja

Beskriv dig själv med ett ord:Trött.

Musiken:Blandat.

Favoritfilmer:braveheart,forrestgump

Dricker du:jao.

Röker du:ja varannan minut.

Snusar du:Ibland.

Tycker du om discon:Nej

Brukar du dricka:Ja.

Har du någon som köper ut:Köper själv om jag vågar utanför min dörr.

Favoritdricka:coca cola.

Är du flörtig:nej.

Är du en player:Om jag f¨år chans till det så ja det kan hända.

Sminkar du dig:Bara om jag ska någonstans.

Vad använder du för smink:Coverpenna,puder,ögonskugga,två olika mascaror och kajal.

Tycker folk du är snygg:haha no way!

Vet du nån som är kär i dig:Nej.

Har du ett hatobjekt:Ja livet.

Är du en gottegris:Ja.

Är du modig:Nej typ feagst i världen,fast som jag mår just nu så är det modigt att stiga upp ur sängen.

Gillar du att prata i telefon:Beror på med vem.

Har du mobil:Ja.

Mobilnummer:112

Livshemlighet:Hahah eller huuur.

Livsmål:Har inga.

Göra innan död:-

Hårfrisör:
Ingen.

Klädaffär:??

Favoritkläder:??

Hur ofta åker du till stan:Bara när jag ska till psykologen eller idiotiska soc kärringen.

Favoritstad:Ingen.

DAGENS KLÄDSEL:Myskläder för hela slanten.

DAGENS VILL HA:??

DAGENS LÅT:??

DAGENS SAKNAD:ida.

DAGENS DUMMASTE:-

DAGENS SJUKA:Hemligt..

DAGENS ROLIGASTE:Inget.

DAGENS FINASTE:Walter.

DAGENS HUMÖR:Döda mig.

DAGENS MYSIGASTE:Walter.

ETT BAND:Flogging.

VEM SKA DU GIFTA DIG MED:Ska fan inte gifta mig.

SENASTE FILM:Valiant.

ÄR DU SERIÖS:Vet inte.

VAD ÄR DU ALLERGISK MOT:Inget bara en sorts medecin.

VAD ÄR DET FÖR VECKODAG:måndag.

VAD ÄR KLOCKAN:23.20

VAD GÖR DU NÄSTA TIMME:Kollar film.


Tio första:

Första bästa kompis/kompisar:
Hm var det jonna?

Första bil:-

Första kärlek:
Bordelois haha

Första husdjur:Katt.

Första semester:??

Första praoplats:Leksaks affär.
 
Första köpta skiva:
Elvis:)

Första riktiga kärlek:Har inte upplevt nån.

Första piercing:Labret.

Första konsert:Per gessle haha.

Nio sista:
Senaste alkoholdrycken:
Öl.

Sista bilfärd:Hem från stan.

Sista filmen du såg:Valiant.

Sista ringda telefonsamtal:Nina.

Sista bubbelbadet:Öööh, 100 år sen.

Sista spelade cd:Nån bränd.

Sista kyss:P.

Sista gången du grät:Tidigare  idag.

Sista måltiden:Några timmar sen.

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej.

Blivit arresterad:Nej.

Blivit kär vid första ögonkastet:Nej.

Fått ditt hjärta krossat:Ja.

Sagt att du älskar någon utan att mena det:Ja.

Krossat någons hjärta:Ja.

Busringt till någon:Ja.


Sju saker du har på dig:
1.
Byxor
2. Linne.
3. tröja
4. trosor
5. B-h
6. glasögon (lol)
7. Smycken

Sex saker du gjort idag:
1.
Handlat.
2. Målat.
3. Åkt bil.
4. sjungt
5.Pratat i telefon
6.Varit arg.


Fem favoritsaker:
1.
min säng!
2. datorn
3. Walter.
4. Mobilen.
5. Coca cola.


Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Ingen
2.Ingen
3.ingen
4.ingen


Tre val:

Svart eller vitt:
Svart.
Sommar eller vinter: Sommar
Kaka eller godis: Godis


Två saker att göra innan du dör:Vet inte

En sak du ångrar:Livet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Men du!!!! Vad jag blir ledsen för din skull av den här listan......Du får inte ge upp och du måste bara kämpa på! Jag vet att det är lätt att säga men jag vet också att du klarar det och att du är starkare än vad du tror!

Och för den delen så vet nog både du o jag en som är kär i dig.......;) Och jag vet även att stort antal som visst det tycker att du är snygg, jag är en!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2008-09-30 @ 09:09:59
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0