Vad får man om man tar supernintendo,psykologer,och medecin?

Jo man får mina senaste 2 veckor.
yep mycket har hänt på kort tid,har slutat hos min psykolog,har börjat igen och fått en till,har alltså två på två helt olika ställen,jag har börjat käka antidepp,har inte märkt av dom ännu,Iaf inte positivt.
Jag har spelat supernintendo,jag ha krängt godis och druckit en massa cola.
jag har sovit en jävla massa.Och tittat på film.
suttit vad datorn.
snackat i tele.
Skrivit en del dikter som jag faktiskt blivit nöjd med.
Varit på en underbar date,men sen sa han upp kontakten med mej efter ett tag,Han hade inte tid med ett förhållande nu,och han hade inte kommit över sitt ex.. hm..
ja en hel del,men ändå ingenting.


Kommentarer
Postat av: Malin

Söt bild:)

Jag tror att det nu ska bli bättre o bättre för dej Maria!

KRAAAAMAR!!

2008-11-16 @ 21:28:33
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0