Utmaning.

Jag har blivit utmanad av Malin

 3 saker jag skäms för:
1: Min Kropp.
2: Mitt "tillstånd"

3: Att jag är så kass på att blogga.
3 saker jag är stolt över:
1: Min Familj,som har visat en otrolig styrka genom åren.
2: Att jag är bra på supermario world:P
3: Att jag har tagit tag i mitt mående.

3 saker jag vill göra år 2009:
1:Må bra psykiskt.
2: Gå ner i vikt.
3: Skaffa ett jobb kanske?

3 händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:
1: Swedenrock!
2. Stunderna med dom jag älskar.
3:När jag byggde en säng till min katt!En riktig i trä!

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1: Familjen.
2: Coca cola,jag vet iofs att jag kan men ja..
3.Filmer.
3 personer jag avundas:Kan inte bara skriva 3 hehe.
1. Min familj.
2. Walter:P
3. Dom som är modiga och vågar chansa.


Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt att du antog utmaningen:)

KRAAAAMAR!!

2008-11-15 @ 15:53:19
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0