baaaah

Jag är
[ ] Flicka.
[x] Pojke.

[ ] Homo.
[x] Hetero.
[ ] Bi.

Jag äter
[x] Kött.
[x] Fågel.
[/] Fisk.
[x] Grönsaker.
[x] Frukter.
[x] Ost
[x] Mjölkprodukter.

Jag dricker
[x] Kaffe.
[x] Te.
[/] O'boy.-Gillar det men det e  way to onyttigt.
[x] Mjölk.
[x] Saft.
[x] Kranvatten.
[x] Vatten ur flaska.
[x] Alkohol.
[x] Juice.

Jag har
[x] Varit i ett höghus.
[x] Borstat en katt.
[x] Slagit en kompis.
[ ] Suttit kvarsittning.
[x ] Kramat grannen.
[x] Druckit alkohol.
[ ] Fått mvg.
[x] Tvättat toan. -.-"
[x] Ljugit för mina föräldrar.
[x] Varit vaken hela natten. 

[  ] Slagit sönder ett fönster.
[x] Sovit med kläderna på.
[x] Ätit torkade bananer.
[x] Klippt av mitt hår.
[x] Bitit på naglarna.
[x] Busringt.
[x] Brutit ett löfte.
[x] Ljugit för en kompis.
[x] Kört en moppe.
[x] Suttit på en moppe.

[x] Simmat med kläderna på.
[x] Varit i Sthlm.yes
[x] Lyssnat på klassisk musik.
[x] Hatat någon.
[x] Ringt fel.
[x] Spytt.
[x] Gråtit utan orsak.
[x] Städat upp spyor.
[x] Rymt hemifrån. (misslyckat som fan xD)
[x] Prenumererat på en tidning.

[ ] Varit/är rädd för spindlar.
[/] Gillat/gillar apor.nja hatar ju inte direkt dom men..
[x] Plockat bär.
[  ] Gått vilse i skogen.
[x] Förlorat.
[x] Vunnit.
[  ] Delat första plats.
[x] Sjungit i en mikrofon.
[x] Svalt ett tuggummi.
[  ] Gillat The Rasmus.
[x] Varit hos en läkare.
[x] Varit hos en gynekolog.
[x] Andats in helium.
[x] Använt mascara.

[x] Inte vaknat av väckarklockan.
[x] Stigit på fel buss/tåg av misstag.
[x] Sett samma film två ggr efter varandra.
[x] Varit på favotitartist/bands spelning.Nja inte storfavoriterna men..
[x] Hittat pengar på gatan.

[x] Sagt mamma/pappa till någon av misstag.
[  ] Läst Bibeln.
[x] Vunnit lotteri.
[x] Blivit förföljd av en främling.
[x] Läst en roman.

[x] Förlorat en nära vän.
[x] Känt mig ensam.
[x] Sprungit allt vad jag orkade.
[x] Hittat på aprilskämt som någon trott på.

[x] Ätit pizza till frukost.
[ ] Varit i en ambulans.
[ ] Varit i en polisbil.
[x] Haft ett husdjur. Har det nu med.
[x] Sjungit solo.

[x] Kört bil.-övningskörde senast idag :D
[x] Somnat under en lektion.
[  ] Läst någon annans dagbok i smyg.
[x] Ätit bläckfisk.
[x] Fuskat på ett prov.
[x] Gett pengar till en tiggare.
[x] Blivit stucken av en geting. (kommer int ihåg om det var ett bi elr geting >_<)
[x] Tappat bort en skolbok.
[x] Lärt mig första hjälpen.
[x] Spelat golf/minigolf.

[x] Beställt något jag inte har nytta av.
[x] Rökt tobak.
[  ] Varit med i en tidning.
[x] Varit med i tv.
[x] Använt reflex.

[x] Lekt med småbilar.
[x] Ätit något inom senaste timmen.
[  ] Brutit något ben senaste året.
[x] Varit på sjukhus senaste året.
[x] Varit hos doktorn senaste året.






Kommentarer
Postat av: Daniel

Har du varit med i TV?Vad var det för program?Jag har oxå varit med.Läkare mot kärnkraft tror jag det hette.Sjöng bä bä vita lamm..

Kram

2008-05-26 @ 17:37:43

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0