jao

Är mätt som ett svin,har nyss lagat käk till la familia makaroner och köttfärsås blev det avancerat eller hur?hehe
Tror jag ska gå och fixa mitt rum håller på med en grej där men ännu så länge så är det mest på planerar stadiet vet vad jag behöver till det och jag vet vilka färger och att jag har färgen hemma,vet bara inte vart jag ska placera denna mystiska mojjäng.. hehe
Kan ge ledtrådar så ska vi se om ni kan gissa det hehe

 Rundstav  cirka 2 meter lång.
Svart färg

Två klossar med halvmåne skårår
och en jävla massa grejer av plast.
Mwohaha byebye


 



Kommentarer
Postat av: Malin

Får jag gissa.....?Har en känsla av att jag kan ana mig till vad nämligen ;)

2008-05-29 @ 22:43:28
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0