ännu en lista.

1. Tre namn jag lyssnar till: Maria.mia,majjsaan.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:att jag är flummigast i världen!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: var ska jag börja?

4. Detta är jag rädd för: Spöken under sängen.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek,nåt att göra,pengar.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:Äta sill,springa två mil,dansa

7. Tre saker jag tycker om att göra:Titta på film,prata i telefon och umgås med folk!

8. Detta vill jag göra just nu: bli kapabel till att skaffa ett jobb och därmed ett liv.

9. Bästa känslan: Att vara lycklig

10. Värsta känslan:Ångest över framtiden.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är:Impulsiv,humoristisk och underbar hihi

12. Är jag kär just nu?:nej fan :(

13. Vill du gifta dig: nej jag vill varken ha villa,volvo,vovve.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:jag kommer inte på nåt.

15. Min käraste ägodel:Mina filmer och boxar!och vatten pipan och och och en massa

16. Något jag vill ha i present: En riktigt bra systemkamera och en laptop!

17. Detta har jag på mig just nu:Mjukbrallor och linne.

18. Favoritkläder: jeans eller mjukisbyxor hihi har aldrig kjol eller nåt sånt crap.

19. Favoritdjur: Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Punk,hårdrock och blandat.

21. Då grät jag senast:häromdagen,gråter ganska ofta.

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: alla ämnen sög!

23. Stjärntecken: Jungfrun

24. En bok jag gillar: Äcklig.

25. En film jag gillar: Braveheart.

26. TV-program jag gillar: Miami inc.

27. Favoritdoft:vadå parfym?vet inte annars jordgubbar!

28. Detta äter jag gärna: kinamat!

29. Dricker helst: Coca Cola.

30. Favoritgodis: Ahlgrens Bilar.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: New York.

32. Färgen på mina ögon: Blå

33. Min längd: 172

34. Jag tror på: Spöken

35. Jag spelar:Inget.

36. Person jag beundrar: Malin

37. Så här bor jag: I ett hus med föräldrar och storasyster malin.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga men jag tror en e sjuk hehe

39. Det här tänder mig: ja det kan du tror att du får veta.?

40. Det här gör mig avtänd: Killar som använder shorts och strumpor samtidigt.haha det är det fulaste jag vet!

41. Favoritfärg: Svart Svart Svart!

42. Favoritcitat: "Aliquande insanirum iucundum est"

43. En hemlighet jag vet: Kan jag ju inte säga.

44. Den bästa present jag fått: vet inte.

45. Senast köpta skiva: köper aldrig skivor.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: inget.

47. Det jag är missnöjd med:allt.

48. Udda förmåga/egenskap: min röst kan göra många olika förvrängningra av rösten och dialekter:D

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Min katt walter.

50. Tre personer jag vill ska göra detta test: ALLA!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt du är som beundrar mej....Tack;)

Men du ska bara veta då hur mycket jag även beundrar dej, du är den bästa lillasyster man kan tänka sig och att jag får den äran att vara din syster,DET är jag såå stolt över!

<3LOVE<3

2008-05-17 @ 14:55:49
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hur många listor har du på lager egentligen?Synd att du är missnöjd med allt,men det är i ärlighetens namn jag med.Nästa buss in till stan går inte förrän 23:30...

2008-05-17 @ 22:57:02
Postat av: Regine

Har du hatt ein fin dag?

Eg har jobba og e sliiten..

god natt og sov godt :)

2008-05-17 @ 23:25:08
URL: http://www.regine.devote.se
Postat av: Anonym

ush orka skriva sånt

2008-05-19 @ 18:33:26
Postat av: Maria

Anonym:Ja varför ha blogg om amn inte orkar skriva saker?hehe

2008-05-19 @ 20:03:18
URL: http://majjsaan.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0