Lista igen..

ja denna snodde jag hos min syster.♥

Namn: Maria.
Födelsedag: 24 Augusti.
Hemstad: Sölvesborg.
Ögonfärg: blå/grå.
Hårfärg:Svart med en hemsk utväxt för jag vill ha min färg igen:P
Stjärntecken: Jungfrun.
Skostorlek: 40 haha.
Längd: 170cm.
Är dina föräldrar skilda? Nej, Fortfarande Gifta efter 29 år!
Skor i dag: Mina slitna ballareina när jag varit ute och slavat i trädgården:P
Mål för året: Ta körkort,må bättre,tappa många kilon till (redan13 på 2 månader:D) Etcetera.
Det första du tänker på när du vaknar: Ähh var är jag??
Piercings:! 1 öbrynet 2 i läppen (och hål i öronen men det räknar inte jag som piercing..).
Tatueringar:jag vill ha! men pengar fattas:P
Vad vill du bli när du blir gammal? Ingen aning:S
Drömjobbet: Ingen aning :S
Favoritmat: hm.. Friterad kyckling eller langos:P.
Sport: Cykla.och walka med doggy.
Glass: Äter inte glass men Favorit ät lakrits.
Godis: Äter Inte det heller men favoriter är ahlgrens bilar!
Låt:Vet int men är lite inne på jack Johnson just nu. 
Helgdag: Fredag. Då har man hela helgen framför sig och om fredagskvällen blev tråkig har man lördagen kvar.
Årstid: Sommar!


Senast du...
Skrattade? Nyss när crille var här..
Grät? Igår.
Kollade på film? Igår med syrran vi såg saw:D(igen haha)
Drog ett skämt? Jag är inge bra på skämt så de kommer jag inte ihåg, men jag är bra på snitsiga kommentarer däremot!
Sjöng en sång? Typ nyss jag sjunger konstant!.


Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? Grannens hus och solen:)
Lyssnar du på musik nu? Nej.
Vad har du på dig? Gammla slitna mysbyxor(favoriterna)och ett linne.

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? nej jag har inte druckit sedan nyårsafton:D
Rökt? ja.röker varje dag. 
Shoppat? Yep.
Bakat? ja bakade  nyttigt bröd i lördags.
Motionerat? Promenad igår.
Solat? Big NO NO!hatar solen patetiskt att ligga och trycka för att bli brun nej isch
Pussats med någon? nej haha patetiskt. 
Pratat i telefonen mera än i 60min? ja.

image115

 Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du gör lite reklam för mej!:)

2008-03-10 @ 16:05:53
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0