jag hatar

jag hatar verkligen att känna så här,jag känner mej alldeles tom och kall inombords.
Jag känner mej som nåt skit som du bara kastat.
Som du kastat för att jag inte behövs längre.
Och jag hatar att jag är ditt andrahands val.
Jag tror inte att du någonsin kommer att inse vad du har gjort och vad du har orsakat.
jag har vissnat mera nu än aldrig förr.
Detta blev ett hatiskt inlägg men jag tänker avsluta det med att säga:
Jag Hatar dej! och jag kommer aldrig så länge jag lever tillåta dej att göra samma skit igen!

 image245

Kommentarer
Postat av: Malin

DU är verkligen inget skit!DU är en helt underbar människa och jag är såå GLAD o STOLT över att hA dej som lillasyster!!

2008-03-27 @ 10:19:16
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0