hej

Har inte kunnat logga in på bloggen förens nu.Kom iaf hem från rocket igår det var alldeles alldeles undrbart! tänkte slänga ihop en summering av dagarna
Onsdag-anländer till bror delar av mitt camp har redan kommit och vi börjar dricka nästan direkt!Nån blir stenfull och fittar sej så efter ett tag får vi kasta ut han men människan ger sej inte och däckar tillslut i vägdiket varav polisen kommer och plockar han.Sen super vi vidare och har as roligt!Det är vattenpipa och det är festivalkul!

Torsdagen:Jag vaknar jätte bakis och piggnar inte till förens på kvällen då jag börjar bajjla öl igen vi har lika kul denna kvällen!

Fredagen är nog den bästa dagen om jag måste välja träffar en del jag känner och en massa folk jag inte känner hehe träffar en del nytiga folk från mitt förflutna med hehe

Lördagen är jag inte alls bakfull!nästan ingen pallar dricka förutom jag haha drar till rock och möter upp folk och har skit kul!

Jag vill bara tillbaka nu!!Det var nog det roligaste året på rock!
  
ja jag fick en del snygga tattueringar som ni kan se hehe


Bakis men förväntansfull hihi.

Klicka på bilderna för att få dom större!
Nu ska jag gå och fixa lite saker det är dax för student ikväll.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken bra sammanfattning detta blev;)

Skitsnygg bild på dej!

2008-06-09 @ 13:13:45
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Sofi

Jag fick aldrig träffa dig..:(

2008-06-10 @ 00:20:36
URL: http://ampernos.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0