sex and the city.

NEEEEEEEJ!!!
igår såg jag sista SISTA!! avsnittet av SATC FAN FAN FAN!!
vad ska jag nu göra med mitt liv haha det har ju blivit rutin att se minst 3 avsnitt per dag innan jag lägger mej.ååh jag började nästan böla när jag såg det sista avsnittet.fan jag är sjuk i huvvet ju! vadå besatt!jag kräver nu en tyst minut för att sörja denna hemska tragedi!!

 Men jag tror fan att jag ska börja om från början nu haha! jag vill att filmen ska komma NU!

 image131

 

 image133

 

 image135

 AbsoFuckinglutely!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha,du är ju inte klok!:)Bli beroende av en serie.......?!Men jag förstår att det är hårt nu då när du har sett alla avsnitten,din stackare!KRAM!

2008-01-15 @ 18:53:40
URL: http://Malinkka.blogg.se
Postat av: Jonas

Ja,filmerna är ju toppen att se på...Älskar okulta filmer oxå och rysare...
/kramixx

2008-01-15 @ 19:03:59
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0