saknad.

jag saknar dej,saknar dej så.
varje gång jag tänker på dej kan jag inte sluta gråta,men ändå kan jag inte sluta le.vi har så många minnen så många heligheter så mycket fint delar vi.det har snart gått 3 år sedan du försvann och jag kan inte fatta det.Det känns fortfarande som om det var igår.Men jag vet att smärtan över din död aldrig kommer försvinna men jag vet att några av mina tårar nu bytts mot leenden.leenden som jag får när jag tänker på alla dom fina åren som vi faktiskt fick uppleva tillsammans.minns fortfarande första dagen då jag såg dej det var 13 år sedan.Minns fortfarande din fina Rosa klänning hihi
.
Ida du kommer föralltid att finnas i mitt hjärta.

image129

"när vi går på vår livslånga vandring, finns det tvivel frågor och svar. oftast som mest krävs det tystnad så du fastnar i tystnadens kval. men då lossnar en tanke från hjärtat får ingen logisk censur för vi är som små fiskar av silver som dröjt oss kvar här hos er. man säger att tala är silver man säger att tiga är guld, man säger att tala är silver man säger att tiga är guld. men vi är som små fiskar av silver som dröjt oss kvar här hos er. man säger att tala är silver man säger att tiga är guld. man säger att tala är silver man säger att tiga är guld. men vi är som små fiskar av silver som dröjt oss kvar här hos er. "
citerat ur Vildängel!!!


Over And Out!


 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh,så fint skrivet!KRAMAR!

2008-01-14 @ 09:06:27

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0