En Dagens.

DAGENS VILL HA:Coca Cola!
DAGENS FRISYR: Fläta och diadem hihi
DAGENS HÄNDELSE:va med  kompisar å hitta på kul saker!
DAGENS LÅT: Colin Hay :overkill.
DAGENS PLANER:mina kompisar!
DAGENS SAKNAD: Många! och Mycket!
DAGENS DUMMASTE:hm.. inget ännu iaf.
DAGENS SJUKA: nada:D
DAGENS DROG:imsdal! och cigg
DAGENS ROLIGASTE: Kompisarna igen hehe
DAGENS KÖP: cigg:D
DAGENS GODIS:inget och jag är stolt över det!
DAGENS BLÄ: Sugen på allt!
DAGENS HUMÖR:Jippi det är vår!!
DAGENS ORD/FRAS:Rädda skogen ät en Bäver!


image153
En bild tagen nu i veckan ser en bit av mitt hus med :)

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är också så stolt över dej min älskade lillasyster

2008-02-10 @ 13:56:03
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0