Blodgivare.

Ja jag har glömt att blogga om en sak som faktiskt hände på alla hjärtans dag.jag var på sjukhuset då och lämmnade blodprov för jag ska bli blodgivare.så då på första besöket så får man lämmna prov så dom kan se att man är frisk och så.
Sen om nån månad eller så så får jag komma dit på första tappningen.
Jag tycker att det är så konstigt att alla tar det som en självklarhet att om dom behöver blod så får dom blod,det borde vara lika självklart att ge blod som att ta blod.. om man inte är sjuk eller nål rädd iaf.
Men Men nu till det viktiga :) på kvällen när jag tog väck plåstret där dom stuckit mej så blev jag riktigt chockad!!Typ det coolaste ever!Lättast är om jag visar er vad jag menar.
 image175
Såå sjukt!! en hjärtformad blodsdroppe! på alla hjärtans dag haha så coolt!!
Jag blev fan riktigt chockad!!

Over And Geblod Out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja,det är verkligen ett sådant sammanträffande alltså,så coolt!Håller mde dej om att det skulle vara mer självklart att ge blod ifall man nu är frisk och sådär......Mitt blod är det ju ingen som vill ha eftersom jag är som jag är....hahaha:D

2008-02-25 @ 15:12:46
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0