alla <3 dag.

Japp jag ska börja med att säga att jag hatar hjärtansdag,men det e bara för att det e så sugit att vara singel denna dagen...
men nu när jag vaknade så stod det en present och väntade på mig :) Min syster malin gav mej en super fin present!
Detta fick jag
 image160
 


 Och igår fick jag även ett paket på posten! med resten av twin peaks och ett alla hjärtans dag kort :) Tack daniel.


 Nu ska jag gå och duscha och så för jag ska vara på sjukhuset klockan 13.
 ha en bra dag!
 Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ju så lite så.Har man en sådan bra syster som jag har så måste man ju såklart visa sin uppskattning!

2008-02-14 @ 14:16:24
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0