ja..

Gör detta testet, annars kommer du få otur under hela 2009.

Under 2008 har jag hittills:

[x] du har hittat ny musik du gillar
[x] du har fått nya kompisar
[  ] du har varit utomlands
[x] du har varit ledsen
[x] du har varit glad
[x] du har druckit alkohol
[x] du har blivit kär
[x] du har känt som att ingen har sett dig
[ ] du har suttit vid datorn mer än innan
[ ] du har skrivit en låt
[x] du har känt hat
[x] du har varit "sjuk"
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med dina föräldrar
[x] någon har sagt att du är snygg
[x] du har bråkat med din älskling/kompis
[x] du har strulat med en främling
[ ] du har strulat med en av samma kön
[ ] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[x] du har kallat någon hora/slampa
[ ] du har pissat utomhus
[ ] du har slagit någon
[x] du har spytt
[x] du har knarkat 
[x] du har sovit i motsatta könets säng
[x] du har hånglat med någon av motsatt kön
[x] du har raggat på främlingar
[x] du har kysst en främling
[x] du har rökt
[ ] du har rymt hemifrån
[x] du har bakat
[x] du har sovit utomhus
[ ] du har åkt bil med fyllon
[x] du har varit full
[/] du har varit/är kär
[x] du har saknat någon
[x] du har badat i havet
[ ] du har solat utomhus
[ ] du har solat i solarium
[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[x] du har fått blommor av någon från motsatta könet
[ ] du har gett någon blommor
[  ] du har sett en död människa
[ ] du har duschat tillsammans med någon


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag vågar trycka,men passar på listan.Får väl förvänta mig ett otursfyllt 2009 då;)

2008-12-14 @ 18:49:45
Postat av: Malin

Så du menar på fullaste allvar att man ska behöva skriva av denna listan?! Det går ju nämligen inte att sno den, isåfall passar jag nog, haha!

KRAAAAM!

2008-12-14 @ 18:52:56
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0