Tjena

Är lite rastlös så här kommer en lista jag har snott från Syrransblogg!
1. Hur gammal är du om fem år? 26.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
M och J :)

3. Hur lång är du? 172 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Erin brockovich.

5. Vem ringde du senast? Hem

6. Vem ringde dig senast? Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Abdi"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta sen många år tillbaka.

10. När såg du senast din mamma? För en vecka sedan.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du i dag? Typ 9,30.

13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här.

14. Vilken är din favoritplats?Hällevik

15. Vilken plats föredrar du minst? Vet  inte.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Usch ingen aning vågar inte spekulera i det.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken.
 
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
J

19. Hur stor är din säng? Har bara en enkelsäng

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med lite kläder hihi

22. Hur många kuddar har du i sängen?4

23. Hur många landskap har du bott i? Två med det som jag bor i nu.

24. Vilka orter har du bott på?Näsum,Leignaryd,bräkne-hoby,karlshamn,mjällby,tocken,hällevik.
 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota!

26. Är du social?När jag känner för det så kanske.

27. Vilken är din favoritglass?Magnum Double.

28. Vilken är din favoritefterrätt?Panacotta

29. Tycker du om kinamat?Me love it!!

30. Tycker du om kaffe?Yes men helst kallt!

31. Vad dricker du till frukost?Mjölk eller kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida?Alla haha

33. Kan du spela poker?Ja men bara 5-korts poker.

34. Tycker du om att mysa/kela?Antagligen det bästa som finns!

35. Är du en beroendemänniska?Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?Jao.

37. Vill du ha barn?Nej fy fanken.

38. Kan du några andra språk än svenska?Engelska,och så kan jag några ord på många olika språk.

39. Har du någonsin åkt ambulans?Nej,när jag skulle åka så fanns det ingen så jag fick åka taxi haha

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?Bortsett från mina laster så är det filmer!!.

42. Äger du dyrbara smycken?Haha nej!.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?Satc!.

44. Kan du rulla med tungan? Va fan är det??.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt att säga.

46. Sover du med gosedjur? nej.

47. Vad har du för ringsignal?Sex And The City themesong!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?får välla säg mitt armband då.

50. Flirtar du mycket?Bara med den jag är intresserad av.

51. Kan du byta olja på bilen?Ja.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej,har inget körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste?Mamma säger att jag är sjuk.

54. Läser du någon dagstidning?Nej ibland.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?Kalle Anka!:D.

56. Dansar du i bilen? Nej haha.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?Ingen aning.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?Packingslistan inför resan!.

59. När var du i kyrkan senast?Linneas Barndop.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?Hade ingen på den fittskolan.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?6 nätter på hultan 06.

Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0