Fick denna i ett mail.


1. Vad är klockan? 18,27
2. Ditt namn? maria.
3. Smeknamn?Majjsaan,Mia.
4. Piercings:4.(tycker inte att öronen är piercingar)

5. Ögonfärg:Blå.

6. Födelseplats: BB i Kristianstad

7. Favoritmat?kycklingpaj.

8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej.

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?Ja ett helt hus med typ 10 industri rullar:P 

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta?Ja absolut!

11. Varit med i någon bilolycka?Nja kanske vet inte om det räknas att bilen välte på sidan haha.

12. Krutonger eller baconbitar? Baconbitar.

13. Favoritdag på veckan? Fredag!!

14. Favoritrestaurang:Klaras i Sandviken.

15. Favoritsport:Ingen!

16. Favoritdrink: white Russian.

17. Favoritglass?:Lakrits.

18. Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney!

19. Favorit-snabbmatsrestaurang: Donken!!!

20. Vilken färg har din sovrumstapet?Grå och en fondvägg som är svart

21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?Har inte gjort det ännu.

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån?Björn.

23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?En tattoo studio.

24. Vad gör du oftast när du är uttråkad?Film!

25. När går du och lägger dig?När jag somnar hehe

26. Vilket tv-program missar du inte?Hm.. inget.

27.Vem var du senast på resturang med?Martina,Andreas,Susanne.

28. Ford eller Chevrolet? Chevrolet.

29. Vad lyssnar du på just nu? Jason wade-You belong to me.

30. Vilken är din favoritfärg? Svart.

31. Hav eller flod? Havet!

32. Hur många tatueringar har du?Ingen men har flera som jag har bestämmt att jag ska ha när jag får råd!

33. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej.

34. Katter eller hundar? Katter!!

35. Sommar eller vinter? Sommar!!

36. Är du singel? Ja och jag HATAR det!!

37. Är du kär i någon?Nej men lite förtjust i:P

38. Klockslag när du blev färdig med den här listan:18,37


Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0