sira!

ja imorse när jag vaknade så skulle jag som jag alltid gör på mornarna,ge min hamster mat och vatten men gissa vad?! Hon var iinte där!!
Jag letade genom buren och ingen hamham!Då såg jag att hon hade tagit hela locket  lyft upp det på nåt magiskt sätt och sen dragit det åt sidan så det bildades en springa!sen hade hon hoppat ner!buren står på en byrå så det e nog iaf 60 centimeter fall för henne..
så jag och pappa letade igenom hela övervåningen!Men hon hade tagit sej ner  för trappen under natten och hon gömde sej bakom soffan i tvrummet!Jag fattar inte hur hon kom ner för trappan för vi har en jädrans brant trappa och hallå hon är en hamster!!
Jag blev väldigt glad att jag hittade henne iaf!
Nu har hon ätit lite och så och sussar sött igen hihi tänk vilket äventyr för en hamster!Eller kanske en mardröm?!?
image293

Har har vi rymmlingen!

 Nu har jag en massa saker att göra ska iväg ikväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tror nog att det var en mardröm för den lilla rymningsbenägna sötnosen.....

2008-04-26 @ 15:25:21
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0