det var en gång en sven.

haha ja ajg kunde inte komma på en passande rubrik hehe
jaha. Nu sitter man här igen vid daaaatorn och segar. jag vaknade riktigt sent idag och kommer dörför inte att kunna sommna på läge!Vaknade typ 13 idag bläää..
Har ännu inte fått min laptop och jag håller på att bli ett nervvrak!! vill ha den NU!!

Just Det igår var det lite läskigt och ja jag är feg ibland hehe.Jag gick ut på altanen på kvällen klockan kan väl ha varit runt 23,24 så när jag sitter och röker så hör jag nån som visslar nån spooky melodi haha jag höll på att pinka på mej!jag bor lixom i en håla där man inte ser en endaste männsika efter klockan tio på kvällen,vet inte vem det var men för stunden blev jag skrajj nu känns det mest fånigt haha.
Men men så kan det gå.

image263
Min vovvsing Bamse tittar på Road Trip och myser hihi


Nu ska jag göra annat.Ha det fint.

Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0