ja..

Idag har det faktiskt hänt liiite mer än vanligt..
har varit på stiby berget en runda,det visade sej nämligen att en kompis som växt upp här aldrig har varit där! hel lustigt tycker jag så jag var ju tvungen att visa han stället as fint ju å man ser mitt hus därifrån eller ja nästan iaf ^^
Har varit på promenad med Bamse idag,fick bli en kort promenad får bli längre imon!





shiiit jag kom på en grej jag glömt berätta! förra veckan var jag en hjälte! nån gång på natten när jag skulle ut och röka så kom min katt walter och då såg jag att han inte var ensam... jag räddade en liten hasselmus från hans monstruösa gap!
DEn var oskadad men i chock! titta såå söt den var! 
och det var så gulligt! 
jag kunde inte sluta tänka på han sen för han påminde mej om mr jingels i the green mile! nån som sett den?

så här såg han iaf ut
jag döpte ju förstås han till mr jingels^^






 
 Ha det bra!

 Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Joanna

ÅÅÅ vad gullig:P Jag har alltid velat ha en söt liten levande mus ;)
Kram Joanna

2007-09-10 @ 22:04:08
URL: http://www.metrobloggen.se/joannagirlpower

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0