Vilka puckon!

Har insett nu att internet världen inehåller väldigt många puckon! Man ska passa sej för vilka man ger ut sin msn och dylikt till,senast nu inatt så var det nån som jävlades med mej,personen i fråga vilken vi kan kalla A brukar typ aldrig vara online så jag har inte snackat så mycket med han. så loggade han in inatt det första han skrev till mej var
 
"hej ditt jävla svin" jag skrev bara va? för jag fattade ju ingenting så bara skrev han en massa skit att jag var ful och ett svin så sa ja jag ju lixom att det vet ju inte du du känner inte mej.. men tydligen så gör han det.. hans a att han hade sett mej många gånger,så skrev han en grej som gjorde mej lite skrajj faktiskt 

A-säger:Du vet inte vem ja är men ja vet vilket svin du är ditt äckel,Tänk att varje gång du går ut så ser ja dig.

så jag sparade konversationen och blockade den lille saten!image63

Kommentarer
Postat av: Sofi

Usch!!
Ja, man får passa sig. Ger bara ut min msn till folk som jag har chattat mycket med på communityn och sånt.. Fy. Finns så många psychon.
Anmäl den jäveln.
De kan säkert spara IP-nummer och sånt.

1000 kramar, jag saknar dig!

2007-11-13 @ 16:04:22

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0