ja jag har tråkigt :P

Frågestund

1. Berätta om första fyllan.
hm.. vet faktiskt inte.

2. Berätta om första kyssen.
mycket dålig å mycket sprit inblandat på en strand haha

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Anton lätt!

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Vem kommer ihåg sånt?:P

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
JA, long time ago

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Måste nog svara ögonen

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Händer ögon eller ja kanske inte "attraherar" men me like..

8. Favoritsexsoundtrack.
??

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
nån jädrans panflöjy musik.. haha

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha hett sex med?
Goran Visnjic!! bild längst ner i inlägget..

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Nej nej nej

12. Har du strippat för någon?
Inte det

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Haha nej!

14. Har du snattat?
ja

15. Har du moonat?
ja haha!

16. Den du levt och upplevt mest med?
Ida

17. Hur många har du varit kär i?
i dont knoow

18. Käraste ägodel?
Min familj

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
PENGAR eller kanske ett liv >.<

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Att förlora dem jag älskar

21. Homo, hetero, bi?
Hetero 
 
22. Vad är kärlek?
Det vackraste som finns i alla olika slag

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden?
många saker!

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
En hel del

25. Ordet är ditt.
Inget är starkare än en fjärils tro på vinden.

Här är mannen med stort M!
image70

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: O L G A

Svar: jo, jag lever! Jobbade i 13 timmar idag så jag är rätt sliten nu.

Om du vill anordna en tävling på bloggen så kan du be folk tipsa om tävlingen i sina bloggar, typ som jag gjorde :) Då får du fler besökare ju ;)

2007-11-21 @ 00:23:16
URL: http://olgatherussian.blogg.se
Postat av: Malin

Håller med dej om att Han är såå snygg!:)

2007-11-21 @ 16:20:58

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0