Fan

Fan

depp depp depp... brukar vara deppig i perioder det e ju så klart alla... men denna gången kommer jag nog inte må bättre om jag inte gör nåt... men vad ska jag göra.. vad kan jag göra?

vet bara att det inte funkar längre.. men va fan jag har ju mycket av det andra inte har.. jag har ett tryggt hem jag har familj jag har vänner men ändå e jag inte nöjd... känner mej så jävla usel när jag bara gnäller.. när det finns dom som har det tusen gånger värre än jag..

Men jag måste väl ändå få må dåligt ibland?

fast ja jag vet inte.. men det känns verkligen som om jag aldrig riktigt kan vara så lycklig som jag vill vara.. det finns dom dagar där allt verkligen allt känns skit bra när det verkligen känns som om jag har hela livet framför mej!!

men så finns dom dagarna (som finns oftare)... dom dagarna när jag vill ha hela livet bakom mej..

vet inte varför.. vet inte hur.. vet inte när.. vet igentligen ingenting..

image106



Over And FUCKING Out!



Kommentarer
Postat av: Jonas

Bilden var asfint...texten var otroligt bra!
tack för information...sov så gott...vi hörs/kramis

2007-12-01 @ 00:31:25
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv
Postat av: Malin

Det är klart att alla får vara deppiga ibland hur bra man än har det!JagVET i alla fall en sak och det är att jag är SÅÅ GLAD över att jag har en SÅ BRA lilla syster!Älskar dej!!KRAMAR!!

2007-12-02 @ 20:31:26

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0