facebook

Alltså jag hatar facebook alla bara "men kom igen klart du måste vara medlem" ja bara nja okej då.. men ååh vad trist å irriterande det är alla jädrans förfrågningar hit å dit.. jag typ bara trycker ignore på allting haha! facebook e nog det värsta jag varit medlem på tillochmed värre än
lunarstorm>.<
 och det säger inte lite heller haha!

 Visst det kan kanske vara "kul"  att man kan hitta en massa gammla polare som man "glömt" bort, klasskompisar å sånt men jag menar om man inte snackat med dom på tuusen år varför börja nu lixom??
jag säger Nej tack till fucking facebook!


image84

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Tuva Nordlund

Jag håller med dej, aldrig mer.
Kramis Tuva

2007-11-22 @ 16:44:40
URL: http://www.grevens.se
Postat av: O L G A

Svar: jo, det låter så himla fult! Usch!

2007-11-22 @ 18:56:45
URL: http://olgatherussian.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0