doktorer och kinamat..

Ja var hos läkaren idag som det var sagt.. två sjuksköterskos sa direkt att detta var det värsta fall dom sett av halsfluss denna veckan och det är många som har halsfluss i dessa tider..sen blev jag inkallad till doktorn som bara glodde en gång sedan sa han nej du har inte halsfluss.. åk hem och drick lite juice så är du frisk på måndag.. han bara avfärdade mej som om jag vore en hypokondriker.. men det ska ju tilläggas att jag har läkarskräck och därmed inte går dit förens det verkligen är illa...
så där kastades dom pengarna i sjön..




men nu ska jag iaf trösta mej med att mamma ska laga egen kinamat alltså friterad kyckling med ris och currysså! namnam!!



Over And Out!

Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0