faaanken

hm.. ja då sitter man då här.. full som ett ägg haha har suupit satan idag,, klockan e typ 03,30 e typ inte trött alls eftersom jag sovit heeela dan ahah.har iaf firat corys fdag idag! hon blev glad för presenterna! fan jag e suur.. allt känns såå pissigt just nu.. vet inte riktigt varför men det finns en del grejer som man bara vill skrika till vissa people.. om dom bara kunde fatta att jag HATAR dom!! ska bli så satans sköönt att slippa dom om två dar!! men ååh kommer få en pissigt sommar ändå känns det som.. fan fredrik jobbr typ hela sommarn.. å när han inte jobbar så ska han till litauen på flyg SM vad ska jag göra  i 3 fucking veckor,.. men men i helgen e det iaf sweden rock som gäller! då blir det supa som fan! men men nu ska jag gå å smoooka ha det fint fast vissa kan dra åt helvete! over and out! förresten slänger upp en bild.. har ju bytt upp mej till ring nu!
image4

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha!!Det verkar ju som det är ett väldigt hårt liv i lilla Bräkne Hoby:)Och känner jag dig rätt så lär det bli en tuff helg också,fast det är ju alltid kul när det händer grejer!!!KRAMAR:)

2007-06-07 @ 16:47:14

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0