blääää

Jahapp nu sitter jag här bakfull som en gnu haha festade järnet igår ^^ däckade igår med haha låg å tittade på kim svampbob hhaha fan nu blir det fest hela veckn så det gäller väl att ta en återställare snart så man piggnar till! så här kan man ju inte hålla på att fjompa sej ..

nej usch nu vill jag ha sommarlooov! e så trött på detta stället! blää ska bli så jävla gudomligt skönt att slippa det men gud vad jag kommer sakna många människor!jag menar det e ju en hel del människor som det kommer vara jävligt skönt att slippa (kvack kvack) men så finns det ju en massa människor man kanske aldrig mer kommer se fast man skulle vilja! fett kul sen när det väl blir reunion!

coolt å se hur folket ser ut som pensionärer! haha men men den som lever får se^^ nej nu ska jag nog gå å spy lite! ha det! over and out!

Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0