jahapp

ny vecka,ny dag,ny timme. sitetr här å degar har typ inget att göra och allt typ allt ör mej att tänka på fredrik,saknar han mer och mer för varje dag som går.. idage  det en vecka sedan jag avslutade vårat förhållande.. e det ånger jag känner eller vad e det? men ajg kan ju inte ångra mej vad fan jag vet ju att ett för¨hållande inte skulle funka men jag tycker ju opm han så jävla mycket men vad fan..
fan vilken depp inlägg detta blev.. hmm ja men hade4 jag haft nåt glatt att skriva om så hade jag gjort det.. känns som om det verkligen inte händer ett skit i mitt liv nu.. vet bara att jag ska festa i helgen,får hoppas att det linte blir nåt fylle-gråt hehe

Nej vad fan nu får jag skärpa till mej! Kan väl berätta lite om min otroligt händelserika helg (NOT)habha jo men den var helt oki hade en polare här i ett par dagar,sen i söndas så passade jag på å supa lite med brossan å några till hah jag blev jätte full jag sommnade nog vid 24 hahah var astrött ju..
men men nu ska jag dra å dricka lite av "Det svarta guldet"
image18

Over And Out! 

Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0